
Església de Viliella (Viliella)




Plaça de Sant Pere, Lles de Cerdanya, Cerdanya (Lleida), Lleida
Web
Telèfon
Tipus d'allotjament
Hotel
Habitacions
22 habitacions
Preu aprox. (persona/dia)
31 - 84
Hotel Mirador, vistes, jardins i totes les comoditats a Lles de Cerdanya!
Un dels punts forts de l'Hotel Mirador, sens dubte, són les magnífiques vistes de les que gaudim des de qualsevol estança: en una banda, la impressionant serra del Cadí, i a l'altra, la Tossa Plana de Lles.
L'hotel ofereix dos tipus d'habitacions a punt per a fer-hi un bon descans, les econòmiques -que són més austeres però disposen de totes les comoditats i serveis- i les superiors, premium i suites -algunes d'elles amb banyera d'hidromassatge-.
A més d'un restaurant de cuina tradicional, l'hotel Mirador també disposa de servei de bar, piscina a l'aire lliure que obre durant els mesos d'estiu, wi-fi gratuït, pista de tenis, sala de reunions i aparcament gratuït.
Número d´inscripció al Registre de Turisme de Catalunya: HL-000026
Església de Viliella (Viliella)
Aparcament poble d'Estana (Estana)
Font de les Pollineres (Lles de Cerdanya)
Estació d'esquí nòrdic de Lles (Lles de Cerdanya)
Al poble de Martinet, a l'inici de la carretera que puja cap a Montellà i Estana, trobem aquesta àrea de pícnic. Aquest espai, al costat del riu Segre, disposa de 5 taules i de bancs de pedra per poder descansar, menjar i gaudir de la natura en aquesta bonica població de la Cerdanya.
L'estació d'esquí nòrdic de Lles de Cerdanya estan ubicada 6 km al nord de Lles, al vessant sud de la Tossa Plana de Lles. Aquí podreu gaudir de la muntanya i practicar esquí nòrdic, raquetes o esquí de muntanya, a l'hivern, i marxa nòrdica, senderisme o BTT, a l'estiu. (Més informació: 973 293 100 / www.lles.net).
A 5-10min del poble d'Estana, per la pista que ens porta a Prat de Cadí, al costat del coll de Pallers, trobem aquesta petita zona de descans i oci. Disposa de diverses taules i bancs per poder menjar, i d'una font. També té una barbacoa per qui vulgui fer carn a la brasa.
A la petita àrea de lleure de la font de l'Ingla hi trobarem tres taules de pedra i una placa amb les característiques químiques de l'aigua de la font. És un bon lloc per fer-hi un pícnic. La font de l'Ingla està ubicada a 5 km de Bellver de Cerdanya. Per arribar-hi des de Bellver, cal endinsar-nos per una pista que puja per la vall de l'Ingla en direcció S-SE, cap als contraforts de la serra del Cadí.
Hotel MIRADOR**
Telèfon de contacte: 973 515 075
Contacta´ns i digues que m´has vist a Rutes Pirineus, et tractarem rebé!